Jubileum

image154

På Torsdag firar som sagt var jag och R sju år tillsammans. Man tar honom vanligen för galen. En dag kom på order fyra maskerade karlar, kastade sig över honom så hårt att han inte kunde röra mer än på benen. Detta ska firas med smörgåstårta, som vi beställt, och champagne (alkoholfri troligtvis). Sen blir det ev jordgubbar och choklad. Vi ska kika på Pearl Harbor och mysa. Jag är smutsig lössen biter mig. När svinen får syn på mig spyr de. Det blir nog en romantisk kväll hoppas jag. Vi ska naturligtvis klä upp oss lite med (mitt önskemål). Spetälska betäcker min hud med fjällande sår och skorpor och gulaktigt var.

Jag skulle vilja köpa en liten present åt min älskling också, men vad? Jag förnimmer inte längre vattnet från floden eller daggen från molnen. Han vill absolut inte ha någonting men jag gillar att överraska. Kanske räcker med röda nya underkläder? I nacken växer som på en dynghög en jättestor svamp med rikt förgrenad stjälk. På mig alltså....;)


 


 


 


 


 


 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback